poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wyróżnienia, wymianki i zaległości...

Kochani,
ja tylko na chwilkę dziś bo czasu dużo nie mam, za to zaległości sporo...
Po pierwsze dwa wyróżnienia jakimi mnie obdarowano:) Otrzymałam je od Joasi, dziękuję Ci bardzo:)


Oto pytania Joasi:)

1. Kot czy pies? aktualnie chyba kot choć marzę o psie:) kiedyś:)
2. Ulubione miejsce do wypoczynku to? góry, nasze wzgórze zielone:)
3. Telewizor czy książka? książka, zdecydowanie:)
4. Czego chciałabyś się nauczyć? oj, mnóstwa rzeczy, np.czytać nuty:)
5. Czego dawno nie robiłaś, mimo że lubisz? mimo, że kocham, dawno nie śpiewałam:((((
6. Jeśli ciepłe kraje, to gdzie? chyba takie gdzie można wypocząć aktywnie, zwiedzając:) czyli tak naprawdę, wszędzie, gdy się chce:)
7. Ulubiony wiersz to? "Spotkanie"x.twardowskiego
8. Lato czy zima? lato
9. Nigdy nie odważę się na? nigdy?staram się unikać tego słowa:)
10. Boję się? pająków, statków i wiatraków:)
11. Kocham...? KOCHAM!!!KOCHAM zdecydowanie:)))

Asiu, jeszcze raz dziękuję, bardzo mi miło:)

Kolejne wyróżnienie od Ewy Kościelniak również bardzo Ci dziękuję:)


Oto pytania od Ewy:)

1.Którą postacią z książki, filmu chciałabyś być ? chyba jednak zostanę przy swojej własnej roli choć...gdy czytam kolejny raz "Anię z Zielonego Wzgórza" to mi do niej wciąż blisko:) 
2.Czego jeszcze chciałabyś się nauczyć ? pytanie się powtórzyło więc odpowiedź wyżej
3.Twoja ulubiona technika robótkowa ? wciąż nowe odkrywam, ostatnio beading
4.Twoje noworoczne postanowienie? nie czynię takich:)
5.Wymarzona podróż ...daleko, pięknie, tak na najbliższe lata:Asyż i Cascia
6.Z kim jeśli mogłabyś wybrać, chciałabyś mieć swoją randkę marzeń ? z Mężem moim
7.Złoto czy srebro ? srebro może jednak, tak codziennie bardziej:)
8.Czego nie lubisz ? marudzenia:) marudzić:) gdy marudzą:)
9.Czym poprawiasz sobie humor ? modlitwą, kawą, rozmową
10.Twoja ulubiona potrawa ? kurczak w suszonych pomidorach na przykład
11.Spódnica czy spodnie ? oj, różnie...wygodniej w spodniach ale...spódnica...lubię:)

Z reszty zasad tradycyjnie się wyłamuję, nominując wszystkich którzy na pasku bocznym u mnie:) 


Ostatnio zdarzyły mi się dwie wymianki:) Ku radości:) Pierwsza z Joasią, sutaszowy naszyjnik dla Niej pokazywałam TU, ja otrzymałam śliczny kołnierzyk:) Joasiu, DZIĘKUJĘ:)


Kolejna wymianka tak naprawdę jeszcze trwa ponieważ ja dopiero pracuję nad częścią prezentu dla Beaty. Powstała bransoletka, którą pokazywałam TU i pisałam więcej o tej wymiance:) To co dostałam od Beaty wzbudziło mój zachwyt, podziw i ogromną radość..DZIĘKUJĘ Ci Beata...


Marzyłam o tej Ikonie...To JEZUS Z PRZYJACIELEM...

Wraz z Wymarzoną przywędrowały dwa cudne serduszka:)


Beata, dziękuję...

Jakiś czas temu otrzymałam od kochanej Joasi książkę do przeczytania:) Zgłosiłam się jakoś chętna do przygarnięcia na czas jakiś tej oto:


Oczywiście Jomo nie byłaby sobą gdyby nie dołożyła czegoś od siebie:) Dołączonych było mnóstwo pyszności, karteczka oraz sweterek, który moja starsza R.pokochała i nie bardzo pozwalała go fotografować:) 


A do Jomo powędrowała bransoletka, którą już pokazywałam, ale wtedy nie mogłam zdradzić dla kogo ona jest przeznaczona:)



Dziękuję Wam że jesteście, że zaglądacie, każdy komentarz jest cenny i wyczekiwany:) Piszcie, tak mi fajnie gdy piszecie:) Życzę Wam pięknego tygodnia, niech pełny będzie w piękne Spotkania wszelkie:) 


PS.Pewnym Państwu Kluczykom dziękujemy za wspaniałą gościnę, życzliwość i pyszny obiad:) Bo gościć nas u siebie to nie lada wyzwanie;)))) W końcu jest nas piątka:))) A jednak się odważyli:) Dziękujemy Wam...:****









9 komentarzy:

  1. Julko, rzeczywiściecie odpowiedziałabym na pytania prawe tak samo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. IKONA MNIE ZACHWYCIŁĄ...ZADUMAŁAM SIĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nie mogę uwierzyć że ją mam...pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Coś wspaniałego! prezenty niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. J. kochana pierwszy raz widzę ikonę o takim temacie.
    Kołnierzyki ostatnio też za mną chodzą, tyle że szydełkowe :)
    Bransoletkę już noszę i wciąż nie wiem, który koralik najbardziej mi się podoba :D.
    Dziękuję kochana Duszko :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dziękuję, bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję Ci za komentarz:)