sobota, 7 maja 2011

Zaległości...

Witajcie ciepło i wiosennie...
Troszkę zaległości chciałam Wam przedstawić. A ponieważ czas ostatnio niełatwy, weny na pisanie również brak więc od razu zdjęcia.

Obrazki Chłopczyk i Dziewczynka


Wieszaczki
Lawendowy:


oraz dla Chłopczyka, do kompletu z TYM


Różany piórnik:



Szkatułki
czekoladowa:

oraz mała z bratkami:


I na koniec:
Podstawki pod kubki "cztery pory roku":) 


i komplet kawowy:)


Wszystko jak zawsze można znaleźć TUTAJ . Zapraszam serdecznie.julia



5 komentarzy:

  1. Piękne prace:)Urocze obrazki z dziewczynką i chłopczykiem, czy są takie serwetki lub papier? I to samo pytanie dotyczące podkładek pod kubki, z czterema porami roku:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie prace,i takie delikatne :).
    Jak widać niełatwy czas u wielu.....
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w różanym piórniku. Nie dość, że jest piękny, to w dzieciństwie miałam podobny, więc ten przywołuje wspomnienia. Strasznie podobają mi się także podkładki "cztery pory roku", bo przedstawiają scenki z wiejskiego życia, a ja uwielbiam wszystko co kojarzy się ze starą wsią. Inne prace też są bardzo ładne, ale ja już tylko te dwie widzę maślanymi oczętami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Julio:) Piórnik i szkatułki mnie urzekły!! Inne rzeczy oczywiscie cudne jak zawsze:) Tylko trochę ciemne te zdjęcia i nie wszystko widać. Czasami niełatwy czas daje bardzo dobre owoce, tego Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazki z chłopcem i dziewczynką i cztery pory roku urzekły mnie szczególnie. Mam nadzieję, że ten , jak piszesz, niełatwy czas szybko odejdzie w zapomnienie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję Ci za komentarz:)