środa, 23 maja 2012

Cudna wymianka:)

Kochani...szybciutko dziś bo czasu mało...
Wymianki to fajna sprawa, prawda?Przekonuję się o tym kolejny raz...Mam tylko nadzieję, że druga strona będzie zadowolona...Szafeczka z poprzedniego posta już jedzie do Harapati od której dostałam prześliczny komplet...Spójrzcie...


Jest cudowny...Kochana, bardzo Ci dziękuję...Radość wielka...Dziękuję Ci:*** 

A ja mało tworzę ostatnio...Jakoś tak wychodzi, dzień za dniem, sporo spraw...Nadrobić w końcu muszę...:) 
Taką broszkę zrobiłam ostatnio. Ametystową.:)




Układam siebie i świat wokół...Jest DOBRZE...Choć chaosu i pytań sporo, wiem, że idzie Nowe i jest PIĘKNIE...Wam dziękuję za wszelkie słowa wsparcia....I za kawy wspólne...:))) Dziękuję:*****


4 komentarze:

  1. widzę, ze fiolet ostatnio na topie! komplet świetny, a i broszka sliczna!
    i dobrze, że PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę, że jest już DOBRZE;) Na kawkę nie zdążyłam się z Tobą umówić, może uda się innym razem, przy jakiejś milszej okazji;)
    Fiolet ma przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja broszka jest bardzo piękne.Zestaw jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestawik dostałaś :)
    a broszka - mmmm, do mruczenia :)
    dobrze, że spoglądasz w nowe z nadzieją :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję Ci za komentarz:)