środa, 11 stycznia 2012

Unicolor, część II...

Doceniam milczenie ostatnio...Choć bardzo ciężko jest wytrzymać w ciszy...Bez przeszkadzajek typu radio, TV, telefon...Może własne myśli wtedy są najstraszniejsze?:) Nie wiem...U nas ciągle gwar pytań, zabaw, bajek...Zdaję sobie sprawę ostatnio, że najważniejsze ważności w moim życiu nie wymagały słów...I dziś takie chwile otulam ciszą wspomnień...

Z Tobą choćby pomilczeć 
jakże jest ciekawie 
gdy siedzisz cała piękna 
przy swej małej kawie 

i podnosisz filiżankę 
nie nazbyt wysoko 
jakbyś chciała sprawdzić 
czy jeszcze jest po co 

włosy twe kochane 
oczy twe kawowe 
jakże cię podziwiam 
w tej cichej rozmowie


A.Ziemianin



A dziś kolejna część sutaszu w jednym kolorze:) Czerwień...i kolczyki z koralem w centrum:)))
Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa i te w komentarzach i w mailach...Fajnie tak z Wami:)


Życzę Wam pięknego wieczoru...Z kawusią może pyszną?Albo herbatą gorącą?Co Wy na to?:) I z chwilą ciszy...

12 komentarzy:

  1. Z herbatą :) Zdecydowanie :)
    Pieknie piszesz...
    A najważniejsze rzeczy zazwyczaj nie wymagają słów na szczęście :)
    Spokojnego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Julio! Jesteś natchniona i uduchowiona....
    Od Twoich słów bije spokój i harmonia....
    Uściski ciche :) ślę znad szklanki mocnej herbaty..,
    Sutasz dla odmiany bardzo energetyczny....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wchodziłam do domu i jeszcze w butach włączałam radio. Teraz coraz częsciej łapię sie na tym, że najlepiej mi w ciszy. Ale trochę trwało to odtruwanie głowy od wszechobecnego jazgotu. W ciszy, paradoksalnie, wyraźniej się widzi:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty tu o milczeniu, a ta czerwień aż krzyczy! śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolczyki!
    Czekam na kolejne. W milczeniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. oooj, ja mam dzisiaj wieczór z kawusia, bo bedzie nocka z historia muzyki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zielona herbatka z aromatycznymi dodatkami;)
    Kolczyki śliczne, bardzo energetyczne, co para to ładniejsza;)
    Ja lubię radio, ale jestem uzależniona od Trójki, inne stacje dość szybko mnie męczą. Za to drażni mnie telewizor jako towarzysz życia, nawet zaczynam się szarogęsić u znajomych i sugeruję wyłączenie pudła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, mnie jakoś ostatnio brakuje ciszy, więc odrobinkę Ci zazdroszczę... U mnie cisza bywa tylko bardzo późnym wieczorem, właśnie z herbatką i chwilką na zaglądanie do ulubionych blogów:) Kolczyki śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana!!! Dawno nie pisałam, ale u mnie ostatnio taki zakręcony czas, że brakuje na wszystko czasu.

    Po pierwsze gratulacje w związku z pojawieniem sie maluszka na świecie....

    Po drugie wszystkiego dobrego w Nowym Roku...

    Po trzecie nieprzerwanie, wciąż zachwycam się twoimi małymi dziełami sztuki.
    Chetnie bym jakis komplet zakupiła, ale jest mały problem- sutasz totalnie do mnie nie pasuje :(:(:(:(

    Póki co to tyle... Rozkoszuj się ciszą :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak często sprawdzasz pocztę ale wysłałam małę zapytanie:)

    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję Ci za komentarz:)