poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Domki na klucze...

Dzień dobry:)
za mną bardzo pracowity weekend. W piątek- Szczyrzyc, sadzenie kwiateczków, ziół...Jak pięknie pachnie ziemia, niesamowicie. Dla mnie, mieszczucha, taki wyjazd to oddech i chwila ciszy...
A wczoraj jarmark w Spale, gdzie kolejny raz moje prace pokazały się na świeżym powietrzu. Dopisała pogoda, słońce obdarowało nas wiosenną opalenizną:) Dlatego dziś moja twarz jest cierpiąca;) Nie pomyślałam o kremie z filtrem na wczoraj:) A dziś chciałam Wam pokazać(przy okazji jeszcze raz dzięki za udział w candy i za wszystkie komentarze...) domki na klucze jakie ostatnio poczyniłam:











Znaleźć je można TUTAJ . Serdecznie Was pozdrawiam.j.

8 komentarzy:

  1. Ta koronka w środku wygląda super. Podoba mi się barrrdzo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są. I pomyśleć, że jestem już posiadaczką jednego z Twoich domków, jeszcze nie wisi na ścianie ale klucze już w nim są:)
    pozdrawiam i ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowy domek :P
    fajny klimacik w srodku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne domki, pięknie wygląda ta koroneczka wewnątrz. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł z ta koronka w środku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm takie eleganckie i rustykalne:) przesyłeczka doszła wczoraj:) lece pochwalic sie nią na swoim blogu! Bardzo dziękuję i ściskam wiosennie*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję Ci za komentarz:)